وظیفه شبانه روزی ما :: نوشدارو

نوشدارو

فرهنگ ، ادب و اخلاق شهداء ، نوشداروی امروز کشور است.

نوشدارو

فرهنگ ، ادب و اخلاق شهداء ، نوشداروی امروز کشور است.

نوشدارو

شهید باقری:

اگر دو چیز را رعایت کنی ، خدا شهادت را نصیبت می کند.

پر تلاش باش و مخلص

وظیفه شبانه روزی ما

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ق.ظ

 

 

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان:


ابلاغ کنید! این وظیفه شبانه روزی ماست!


 

 


 

__________________

 

هماهنگی ها در letter4u.blog.ir

 

 

  • ۹۳/۱۱/۱۰
  • سید محسن جوانمردی

نظرات  (۱۴)

بسیار عالی
سپاس.
ان شاالله تو این راه سربلند باشیم
سلام
خدا قوت
تشکر
  • عمار فرهنگ
  • حاجی پناهیان کارش کلا درسته وا
  • ابوالفضل باوفا
  • از دقت نظرت ممنونم ... دوست عزیز من لینکت کردم.
  • عمار فرهنگ
  • سلام

    خصوصی فرستاده بودین

    ولی ی کاریش کردم

    یا علی
    سلام
    خدا قوت ...
  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • سلام
    سپاس از دعوتتون.
    سخنرانی برام باز نشد! میشه بگین در چه مورد هست؟اگه امکان داشته باشه.

    التماس دعا
    سلام
    ممنون
    سلام


    http://zareh.blog.ir/post/679
  • ... حسینی ...
  • از پاسخ من معلمان آشفتند

    بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

    اما به خدا هنوز من معتقدم

    از جاذبه تو سیب ها می افتند

    یا صاحب الزمان(عج)

     

  • مدافعان حرم
  • مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    ما را با درج لینک یا لوگو و یا نشر مطالب در وبگاه خود حمایت نمائید
    یا علی
    لبیک یا خامنه ای ...
  • منتظر المهدی


  • سلام باآرزوی قبولی طاعات وعبادات به مناسبت ماه مبارک با ختم قرآن مجیدودعاهای روزانه به روز هستم ومنتظرحضورشما .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">